Zoek direct je antwoord bij veelgestelde vragen.  Door te klikken op de vraag opent het antwoord. Staat je vraag er niet tussen of heb je liever persoonlijk contact? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je kunt mailen naar [email protected] De klantenservice is 7 dagen per week geopend.

Kan ik een bestelling terug sturen?

Uiteraard is dit mogelijk. Bekijk de pagina retouren en wij leggen het hier uit.

Naar welke landen kan ik mijn bestelling laten versturen?

Wij verzenden vrijwel overal naar toe, bel of mail ons even met jouw wens en wij kijken wat we voor jou kunnen betekenen.

Hoe snel heb ik mijn bestelling in huis?

Wij zorgen ervoor dat, wanneer wij de bestelling voor 17:00 hebben ontvangen, het pakket dezelfde dag nog wordt verzonden.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Direct na het betalen van de bestelling ontvang jij van ons een bevestiging. Hierop volgt uiteraard ook een track&trace code waarmee jij je pakket kan volgen!

Welke betaalmethodes bieden jullie aan?

Bij ons kan je snel een eenvoudig betalen met iDeal. Uiteraard kan je ook betalen met een creditcard of eventueel met Paypal.

Waar vind ik mijn factuur?

Als je een factuur wenst te ontvangen stuur ons dan gerust even een mail of bel ons even op. Dan regelen wij dit dezelfde dag nog!

Hebben jullie ook een fysiek winkel?

Nee, wij zijn een online winkel en hebben geen fysieke winkel!

Hoe meld ik me weer af voor de nieuwsbrief?

Helaas, misschien mis je wel hele leuke acties. Mocht je dit toch echt willen, graag even een mailtje naar ons en wij halen je uit het bestand.